bellara.blogg.se

Veckans planer

Publicerad 2014-01-13 19:49:59 i Allmänt,

Måndag: Redan gjord
Tisadg: Först fika på stan med kompis(starbucks (wooohoooo)) sen gympa
Onsdag: Blir väl plugg och småfix
Torsdag:Samma, har inte kommit på något än...
Fredag:Sova över hos Klara, hoppas många kan komma så blir det vilt, haha men nej, det ska bli kul (och det är ju faktiskt oftast mysigare när man är färre)
Lördag: Kan ju gissa att förmiddagen och själva dagen kommer vara hos Klara men annars ska jag övertala mamma at åka till Ikea
Söndag: Om vi inte kommer iväg till Ikea på lördagen kanske på söndag! På kvällen blir det träning!
 
En så länge ser det ut såhär!Det kommer med stor sannolikhet ändras, tex på onsdag och torsdag och helgen, jag brukar bli rastlös annars, haha!
/
Jag vet inte varför Klara inte bloggar men hon har väl haft fullt upp, tror det var en i klassen som sa att de har mycket franskaläxa så kanske det? Vad vet jag? Hon dyker väl upp med något bra sen,haha!
 
//Bella♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bellara.blogg.se

Två tjejer på 13 år! Vi kommer skriva om vad vi gillar, vår vardag & tips (smink, mode, träning osv...)!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela