bellara.blogg.se

Som jag längtat

Publicerad 2014-01-11 23:15:18 i Allmänt,

Men nu har jag möblerat om i mitt rum! Jag tycker det är viktigt att man trivs i sitt rum för man är trots allt mycket i rummet ®. <--- tyckte det kändes bra med ett litet R där.

Men idag har varit en slappar dag och imorgon tänker jag göra ungefär samma sak men nästa vecka (måndag) ska det blir ändring, plugga (har inte gjort det någonting denna vecka tror jag?), äta nyttigare (ätit mycket onyttigt i veckan & bli mer ordentlig också (jag har varit så oförsiktig den här veckan), haha! Vi får se hur det går med mitt lilla vecka-löfte!
 
Och imorogn kommer antagligen min dator fixas så då börjar jag med bilder, för bloggar utan bilder=njeeeea
 

Bella♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bellara.blogg.se

Två tjejer på 13 år! Vi kommer skriva om vad vi gillar, vår vardag & tips (smink, mode, träning osv...)!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela