bellara.blogg.se

Random facts, Bella

Publicerad 2014-01-12 16:54:00 i Allmänt, Om oss,

  • Jag äter alltid krossad is. Jag brykar ta ett glas med bara is och sitta och äta.
  • Sist jag var på en frisösalong sluta det med att jag sprang ifrån där så jag slapp kilppa mig men mamma & pappa är på mig hela tiden om det
  • Jag tycker inte att det är  tråkigt att plugga, bara det att allt annat är mycket roligare så jag skjuter upp det
  • Mina kaniner är helt galna, de hoppar in i gallret när buren är stänger, jag kastar mig över dem för att se att de mår bra och det skutter vidare som ingenting och hoppar in i något nytt. De borde haft järnskakning men de har väl blivit tåliga.
  • Jag äter onyttigt typ varje dag.
  • Jag älskar förändringar, typ att möblera, möblerar om jätte ofta.
  • Förut var jag helt beroende av Instagram
  • Men nu är jag beroende av youtube och bloggar
  • Min moster och min kusin kom precis och överraska min mamma eftersom hon fyllde år nydligen
  • Jag älskade Justin Bieber, fast ändå inte värsta beliebern, men var på hans konsert
  • Jag gick på gymnastik 3 gånger i veckan (ibland 4) me nu går jag 2 (ibland 3) gånger i veckan tror jag
  • Jag bakade på sommarlovet iprencip varje dag men nu hinner jag bara 1-2 gånger i veckan
  • Google är min bästa vän i alla lägen (typ)
  • Jag är beroende av handcreme och läppsyl fast lite bättre nu när jag använder vaselin också
  • Jag har 9 kusiner och alla är äldre än mig förrutom en, äldsta:23 yngsta:6 år tror jag
  • Jag har två syskon, en storebror och en lillasyster
  • Jag vill inte vara mittenbarnet men fick orturen att  vara det
  • På sommaren seglar jag. Gick även på segling på hösten och våren
  • Min familj har 4 båtar och pappa vill skaffa en segelbåt
  • När jag var liten var vi på landet typ varje helg tills det blev att vi barn alltid skulle gå på kalas osv så nu är vi aldrig där
  • Jag har bott i lägenhet i 11 1/2 år och nu i hus.
  • Min storebor (och mina föräldrar) har bott i London.
  • Det ser konstigt ut när man går in på bloggen på det här inlägget↓
 om ni ser så är det punkter när jag skriver men sen kommer inte punkterna med i bloggen
  • Jag kollar nästan alltid mina inlägg på bloggen för att kolla stavfel osv
 
 
 
 
Lite tråkig info kanske men yes
 
Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bellara.blogg.se

Två tjejer på 13 år! Vi kommer skriva om vad vi gillar, vår vardag & tips (smink, mode, träning osv...)!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela