bellara.blogg.se

nya träningskläder?

Publicerad 2014-01-13 18:22:47 i Allmänt, Klara och Bella rekomenderar, mode, smink & utseende, tips,

Om du behöver köpa nya träningskläder så kan du ju checka Gina tricots nya kollektion Active sport. Det är till bra pris också!                                   
Själv vart jag sugen på de här! ↓ Jag behöver att par nya långa träningsbyxor och de här vara coola men jag behöver lugna mig med köpandet. Jag vill alltid ha väldigt mycket och jag har ganska många träningsbyxor så det här är inte så viktigt men jag har bara ett par långa och nu när det är ca -10 grader så vill man ju ha långa! Klicka på nedre bilden eller där det står "Gina tricots" (länken) så kommer du direkt till deras sportkollektion!
 
 
 
Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bellara.blogg.se

Två tjejer på 13 år! Vi kommer skriva om vad vi gillar, vår vardag & tips (smink, mode, träning osv...)!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela