bellara.blogg.se

Lagom bra

Publicerad 2014-01-21 18:04:00 i Allmänt,

Igår tillbringade jag dagen på ett sjukhus. 
För 2 månader sedan gick en gunga sönder så jag var tvungen att åka in till sjukhuset och sy. Då var jag tvungen att vänta 2 månader innan jag fick träna igen. När jag väl börjat träna händer detta. I söndags (då det hände) var det min tredje träning och jag hade inte hunnit få tillbaks alla muskler och var inte så tränad. När jag hoppar på en trampolin och gör en vanlig frivolt (alltså inget speciellt utan för att värma upp på trampolinen). När jag sedan ska landa hamnar jag snett och min höft liksom "ploppar" utåt känns det som. Så nu hoppar jag ii alla fall på kryckor men det känns redan såååå mycket bättre så hoppas verkligen att det går över snabbt.
Detta är i alla fall varför jag inte bloggat!
 
 
//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bellara.blogg.se

Två tjejer på 13 år! Vi kommer skriva om vad vi gillar, vår vardag & tips (smink, mode, träning osv...)!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela