bellara.blogg.se

Klara Svarar

Publicerad 2014-01-10 23:06:00 i Allmänt, Om oss,

Jag bestämde mig för att göra samma sak som Bella så att ni kan lära känna mig bättre. Det kanske är lite tråkigt med samma frågor men nu får det bli så...
 
 
Hur gammal är du om fem år? 18 år
 
Hur många skolor har du gått i? Jag har gått i 4 skolor. Jag har ju bott utomlands 2 gånger så det blir 2 skolor. 
 
Vem var den sista du träffade? Min store brorsa Oskar
 
 Hur lång är du? ca 163
 
Favorit mat? Jag vet inte typ spagetti och köttfärssås
 
 Vem ringde du senast? Mamma
 
Vem ringde dig senast? Pappa
 
 Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms, för att det är lättare. 
 
Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
 
Vilken ögonfärg har du? Blå gröna
 
När vaknade du idag? 6.45
 
Vilken plats föredrar du minst? Jag har ingen aning
 
Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag vet inte
 
 Vad skrämde dig som barn? Ormar
 
 Vem fick dig att skratta senast? Jag vet inte jag tror det var Agnes 
 
Hur många kuddar har du i sängen? 5
 
 Är du social? Jaaaa
 
 Tycker du om kaffe? NEJ!!!
 
 Vad dricker du till frukost? Oboy eller juice 
 
Sover du på någon särskild sida? Höger
 
 Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej det gör jag inte, men jag vet en kändis som fyller år samma dag
 
 Vill du ha barn? I framtiden, ja
 
Har du några husdjur? Nej. Snyft 
 
 Kan du några andra språk än Svenska? Engelska, jag har ju gått i en amerikans skola och jag lär mig franska 
 
Har du någonsin åkt ambulans? Nej, men jag vill det
 
Föredrar du havet eller en pool? Havet, det är mycket roligare
 
 Vad var det senaste du stoppade i munnen? Chips
 
Vem är den roligaste människan du känner? Jag vet inte för jag känner många(höhö)
 
Välj ett ärr på din kropp? Jag har ett ärr på knäet, men jag har en känsla av att jag kommer att få nåt med Bella😂😂😂😂
 
 Dansar du i bilen? nej
 
När var du i kyrkan senast? När jag började skolan efter jullovet med skolan.
//Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bellara.blogg.se

Två tjejer på 13 år! Vi kommer skriva om vad vi gillar, vår vardag & tips (smink, mode, träning osv...)!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela