bellara.blogg.se

Jag, Bella

Publicerad 2014-01-23 19:36:33 i Allmänt,

Jag har två syskon var av en av de har jag mina kaniner tillsammans med. Kaninerna heter Piff & Puff! De är väldigt lika så de är inte mpnga som ser skillnad på de men det som skiljer sig är öronen, Puffs öron står rakt ut! Kaninerna är i alla fall Lilla Tysk vädur, viltgrå madeltecknade, renrasiga! Piff & Puffs släktingar har kommit väldigt bra i tävlingar! Vi hoppar mest med de för skoj skull och varit på några få tävlingar och kurser. Jag har bott i en lägenhet i hela mitt liv men för två år sedan (2012) flyttade jag till ett hus! Jag går på gymnastik och även segling (dock funderar jag på att sluta men börja på dans istället (har dock inte tänkt egenom det så mycket än))! Med familjen har jag seglat väldigt mycket (tex till Gotland). Jag älskar att vara med kompisar (skulle gärna vara det varje dag) men alla har någon aktivetet osv... så det blir inte sådär jätte ofta tyvärr... men i alla fall varje vecka! Jag brukar gå på stan (bla. fika, kolla i affärer) vilket jag tycker är väldigt kul! Detta var lite av mig då jag kommit på att jag inte skrivit om det!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bellara.blogg.se

Två tjejer på 13 år! Vi kommer skriva om vad vi gillar, vår vardag & tips (smink, mode, träning osv...)!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela