bellara.blogg.se

Hos klara

Publicerad 2014-01-18 15:36:17 i Allmänt,

Jag är tillbaka här hemma nu efter att jag varit hos Klara. Vi skulle haft High school musical maraton men vi såg inte ens en halva filmen. Ja, vi prata och prata till klockan 05:00 på morgonen. Fast vissa däcka redan vid 01:00, haha! Idag körde vi lite pulkaåkning och snöbollskrig och att åka pulka är sååå kul! Kände mig som ett litet barn, haha (fast jag är ju ett barn nu också men ännu mindre)! Det är nog inte så kul att läsa om detaljer så jag ska inte skriva mer om det, för vi prata nästan hela tiden. När jag kom hem hann jag inte göra någonting innan jag sprang iväg och klippte mig. Jag är allt annat än nöjd, jo, men så farligt var det inte, det kanske kommer bilder senare men inte än för min dator är inte fixad än! Jag klippte mer än 1 decimeter men annars är det ingen skillnad, ingen ny frisyr eller så. Mamma och pappa tycker det är jätte bra för de har velat att jag ska klippa mig väldigt länge så nu körde jag på!
 
//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bellara.blogg.se

Två tjejer på 13 år! Vi kommer skriva om vad vi gillar, vår vardag & tips (smink, mode, träning osv...)!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela