bellara.blogg.se

Hej

Publicerad 2014-01-09 21:08:42 i Allmänt,

Jag hade precis världens jobbigaste träning. Och när jag säger världens jobbigaste så menar jag det. Idag hade ju jag fysträning för fotbollen och då behövde vi springa 3 km. Nu vet jag att ni tänker 3 km, det är ju inte alls långt. Men vi behövde springa intervaller. Så 2 km var bara full fart. Det var så sjukt jobbigt men jag klarade det. Jag har också problem med mitt knä så det gjorde jätte ont även fast jag hade knäskydd. Mitt knä svullnar upp om jag anstränger det för mycket och om jag har för platta skor. Nu tittar jag iaf på Sveriges mästerkock(höhö) 
//Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bellara.blogg.se

Två tjejer på 13 år! Vi kommer skriva om vad vi gillar, vår vardag & tips (smink, mode, träning osv...)!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela