bellara.blogg.se

Bella tipsar

Publicerad 2014-01-10 18:28:00 i Allmänt, Om oss,

Lite fakta om mig, Bella

Hur gammal är du om fem år? 18 år

Hur många skolor har du gått i? En enda, lite tråkigt för vet inte ens hur det funkar i andra skolor eller vad man säger. Vill byta vid gymnasiumet just därför, annars verkar gymnasiet i min skola helt ok.

 Vem var den sista du träffade? Min lillasyster Pau

 Hur lång är du? ca 165

Favorit mat? Köttfärslimpa eller typ risotto

 Vem ringde du senast? Mamma

Vem ringde dig senast? Klara

 Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på när och till vem, nära kompis:lungt ringa

Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta

Vilken ögonfärg har du? Brun, men vill så gärna ha blå

 När vaknade du idag? 7:00

 Vilken plats föredrar du minst? Allmänna toaletter, tror jag

Var tror du att du befinner dig om tio år? Ingen aning, kanske överlycklig över min första lägenhet? Eller vem vet?

 Vad skrämde dig som barn? Enögdemannen, en snubbe som inte finns men jag trodde det när jag var liten, och sådant som skrämmer mig nu också, spindlar, ormar, mörker och höjd.

 Vem fick dig att skratta senast? Någon i skolan eller Pau (syster)

Hur många kuddar har du i sängen? många...

 Är du social? Jaaaa

 Tycker du om kaffe? Inte vanligt men tex daimkaffe: ja, om man tar lite i taget, haha

 Vad dricker du till frukost? oboy, varmchoklad eller/och juice oftast

Sover du på någon särskild sida? vänstersida

 Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, tror flera men vet en, haha

 Vill du ha barn? I framtiden, ja

Har du några husdjur? Två kaniner, Piff & Puff

 Kan du några andra språk än svenska? flytande:nej, lär mig franska och engelska som jag kan hyffsat ändå

Har du någonsin åkt ambulans? Nej, vill det för åkandes skull men inte på det sättet man brukar åka ambulans.

Föredrar du havet eller en pool? Havet, poolar är ganska ofrächa fast varmare och eftersom jag är badkruka badar jag oftast i pool.

 Vad var det senaste du stoppade i munnen? Skumtomtar

Vem är den roligaste människan du känner? Beror på hur det är men jag & Klara är inte alltid bästa kombenationen när det gäller olyckor osv... fast v

Välj ett ärr på din kropp? Ett ärr jag har i handen jag fick när jag & Klara gunga och allt gick snett, haha. Det sliuta med att jag fick sy.

 Dansar du i bilen? nej, men framför spegeln osv...

När var du i kyrkan senast? När jag började skolan efter jullovet med skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bellara.blogg.se

Två tjejer på 13 år! Vi kommer skriva om vad vi gillar, vår vardag & tips (smink, mode, träning osv...)!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela